Titta de snöar!

2011-12-05 @ 16:49:10
Måndag och nya utmaningar...varit på ett möte om praktik, fått papper som ska skrivas under. Kanske riktigt nice ändå;) praktik på en advokatfirma tills vidare att jag hittar en praktik på en reklambyrå. Advokatfirman är riktigt nice;) får ett rum med data och dom är mycket trevliga. Dom tyckte om att jag var data intresserad, så jag kommer får olika projekt som göra deras layout/webben och kanske fixa till julbild spel dom höll på med. Men samtidigt ska jag hålla ording och reda och boka möten m.m. Så preliminärt börjar jag på måndag 12 December;) Då kanske man kan göra klart min överraskning och har sjukt mycket att göra känner jag in för julen och inte kunde man sova i natt iheller sju tusan tankar och fick massa ideér när jag skulle sova som julklapps rim...hmm..varför just när man ska sova?! Men en julklapp beställd idag:)♥ man blir så nöjd när man har den bästa julklappen till någon;) Nu fattas bara en! Min överraskning på hög nivå^^

Och idag är det 5 dec och bara 2 dagar kvar tills man fyller år:) och titta det snöar är det möjligt?! första snön i Skåne fick lite julstäming iallafall men den smälte snabbt bort...Men hörde att det ska komma mera till min födelsedag på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/