Underbara fredag och nyårsafton imorgon!

2011-12-30 @ 16:00:31
Underbara fredagmys! ja, idag har det bara varit mys och kanske inte de jag skulle göra idag men det blev de:p Fick mina älskade hyrfilmer jag hyr från härliga www.lovefilm.se bara skicka efter nya med post när man har sett dom, mycket bra val för mig som är film och serie beroendeXD Jag har lite nyårs ledigt nu också skönt:) Måste få upp lite bilder från Photoshop ikväll och imorgon  1 dag kvar på detta året!:O Men 2012 kommer bli toppen känner jag:D♥ Kommer hända massa roliga saker i vår!!!♥♥♥

Och denna underbara fredag som det är!!!:D Är The Vampire Diaries Säsong 3 tillbaka på tv6, denna underbara serie! Jag är så biten av denXD Och snart är TVD tillbaka i USA också den 5 Januari Avsnitt 10 "The new deal" OM BARA 7 DAGAR!!:O längtar.... Avsnitt 6 "Smells Like Teen Spirit" säsong 3 är ikväll Kl.19.00 på TV6 som man har sett men så sjukt bra! Kan se den om och om igen:)

Alla härliga och grymma bilder är från http://www.deviantart.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/