Underbara Helsingborg!

2011-12-20 @ 11:50:03
Härligt! bara 2 arbetsdagar kvar sen jul ledig i 4 dagar hemma fredag också:) men kan de inte bli torsdag, längtar så till Julafton!:D Mina julklappar är så bäst! Men hittade ett pepparkakskola recept, som jag hade viljat göra men vet inte om tiden räcker till...Praktiserar nu i underbara Helsingborg på en Advokatfirma där jag har arbetet med deras nya layout till ett information blad om Föreningsstämma den senaste en och halv vecka, blev till slut nöjd av resultatet:) Hoppas dom gillar den också, kan ju säga att den jag har gjort ser mycket bättre ut än den förra. Har skickat in den första sidan ska skicka den andra snart.

Dagen igår gick fort för att vara måndag, men kommer hem sent tycker jag ca kl.17.30. Hinner inte göra allt jag vill göra när jag kommer hem direkt, men sånt är livet! Välkommen till arbetslivet, inget sluta 15.00 eller 16.00 här inte, då man gick i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/