Alla hjärtans dag dukning ♥

2011-02-13 @ 14:26:38
Härliga lördagen:) hade jag fullt upp och klockan gick för fort..men fixade allt jag ville göra:)) Upp en sväng på Väla, skriva ut bilder som blev lite dyrare än jag trodde på grund av upplösningen..men fick lite hjälp, men dom blev grymma<3 (bilder kommer) + att jag behövde ramar.  När jag var på g hem..var det isit värre fast de e sol:) Längtar så till våren...

Gjorde mina Alla hjärtans dag Cupcakes, skulle bara göra vanliga vanlij muffins men en tjej på fb skrev att hon hade gjort kladdkaksmuffins..mmm de måste jag också göra:)) Och dom blev sååå goda men farliga..Min underbara systerdotter 3 år "hjälpte mig med glasyren" Vi hade dom senare när vi såg på Melodifestivalen 2011<3



Alla hjärtans dag dukning och god mat på lördags kväll med Mello<3 och hjärte tema. Min familj och bästis fick mina bilder som jag har suttit med hela veckan i Photoshop<3



Min och Linn´s dukning..Love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/