Chic♥

2011-02-17 @ 15:56:41
Göra en logo i Photoshop kanske?! som ungefär som denna här nedanför..


Skoluppgift på g! I min butikspersonal utbildning....ska vara arbetsgivare och skriva en jobbannons:) Jag hittade på min egen inrednings butik "Chic"♥ Kanske skulle ha en blogg till "Chic" också..hmm..och logo?! Tänkte göra de i PowerPoint också sen, som ett färdigt arbete ska det bli en säljpärm av hela boken (efter varje kapitel i boken ska man göra uppgifter)

Lite om mitt företag:
Chic
är en ny startad inrednings butik, där du hittar heminredning prylar som ingen annan har. Som allt från lantlig och romantisk inredning till mera shabby chic med mycket rosa inslag. Vill du lite inspiration för att förnya ditt hem, så är Chic butiken för dig.

Men vi delar också nytta med nöje med våra roliga presenter och designprylar! I form av Cupcakes prylar och Hello kitty för de söta. Börjar också få upp vår hemsida för små prylarna att beställa hem.




Säljpärm projekt - form av min egen påhittade inrednings butik "Chic"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/