Grafisk designer - mitt drömjobb♥

2011-02-15 @ 14:53:22
Denna tisdagen chillar jag mest, men Woho!...hittade 2 design jobb när jag kollade runt på nätet:) Hade varit så roligt att göra det jag tycker om och brinner för. Sitta vid datan och skapa magi! med bilder och text. Originalare på en reklambyrå kanske, eller vara grafisk formgivare som gör logotyper, grafiska profiler, broschyrer, webbsidor och layout.

Kan sitta i Photoshop i flera timmar och skapa magi alltså, gör mycket sånt fritiden. Och det blir mest fotomanipulation där jag skapar egna bilder av olika bilder. Men vem jobbar med sitt drömjobb?!
Går nu ju Butikspersonal utbildning...och det känns så långt ifrån? eller jag är ju också en inrednings galen tjej, så en inrednings butik att jobba i hade varit toppen för jag har varit arbetsökande ett bra tag nu..

Kolla in min hemsida där mina bilder finns: http://thezzans.artworkfolio.com//





See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/