Nu har jag börjat..

2011-02-08 @ 14:57:02
Min utbildning började igår inom Butikspersonal så ‎2 dagar i skolan och 3 dagar ute på praktik..låter Nice:) nu ska man bara hitta en praktik! Men nu går vi bara måndag och onsdag:) tills man har hittat en praktikplats...
Och som inrednings galen tjej vill jag gärna ha i inredning butik i första val iallafall.

Dom har ett system 30 - 70% alltså utbildning i skola och ute på arbetsmarknad, men det kan ta 2 -3 veckor innan man har en praktik sa hon. Vi ska börja med Personlig försäljning - möte med kunden, så kan ju vänta med den boken jag skulle köpa. Har lånat dom andra...men vi ska ha danska...så en bok till!!! 270 spänn!!! hjälp! Hoppas jag får csn nu, har skickat in studieplan nu, på skriven av skolan..så jag hoppas de går vägen, *håller tummarna*

Imorgon blir de datasalen gå inom säkerhet m.m + att vi skulle skriva i ett papper vi fick, lite förslag var vi vill praktisera. Och första lektionen i danskaXD Min bästis skulle också gå men kom inte in, men jag hörde att någon hade hoppat av. Så kanske de finns plats. Hoppas;)



3 prov blir de plus ett stort och litet arbete...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/