Tankar och framtiden

2011-02-23 @ 19:54:47
Hello! vad veckan går fort redan torsdag imorgon, har så mycket att göra....

Kanske jag inte skulle göra de så avencerat, men när jag kommer på en idé vill jag så gärna göra den. Min butiksutbildning är i full fart och vi ska göra en säljpärm av ett företag. Kom på mitt eget:) Den heter Chic, försöker göra en loga nu i Photoshop<3 Tro den blir bra lite mera arbete på den så!



Min logotyp gjord i Photoshop


Tänker göra allt i PowerPoint sen med text, bild och effekter


Framtiden tar jag nu i dagar, för jag kan igentligen inte plugga länge för jag har slut dagar från csn (bara 2 veckor som jag får utbetalning för) behöver för 17 veckor till alltså april, maj och juni. Som tur har man sina helt underbara föräldrar som lånar mig pengar, så jag kan plugga. Dom vill att jag går denna utbildningen så dom hjälper mig. För de gör inte Arbetsförmedlingen?!!! Stör mig!!!!

En till sak som stör mig idag att man inte kan låna om böcker på bibblan om dom e reseverad..behöver den ju..vad göra?! Måste in till stan, om man får några pengar!!!!..suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/