Upptagen

2011-02-02 @ 20:09:46
Tingelling!..lite dålig att uppdatera igen, men varit upptagen med det ena och andra. Fick nytt Wii spel, dance workout..försöka träna igen..men jag tränade lite för tidigt kanske efter min kraftiga ihållande förkylning. För jag kände direkt i mina lungor och blev hes efter åt. Men de gick över...måste vänta lite mer innan jag börjar igen. Men på måndag börjar jag utbildningen, få se om man får något fritid till träning också. Har varit på Väla köpcenrum och flower team blev en tunika och inrednings saker, finns hur mycket som helst! hjälp! men de blev lite bokstäver "DRÖM" som jag har viljat ha länge, jättesnygg! bilder kommer ja lovar:) Och tunikan ska jag på lördag 3 dagar kvar! Idol live tuné i Lund.

Har också varit uppe tidigt idag och varit iväg till komvux för csn ville ha mera uppgifter från skolan (butikspersonal utbildningen) så ett hopp att jag kanske får pengar:) Gick mycket fort på mitt besök hos komvux, skofs! så hade han (syo då) skrivit på csn pappret, men får åka tillbaka imorgon för rektorn var inte där, han måste också skriva på innan jag kan skicka in den till csn. Få ta och beställa den där boken också nu..

Sen har min data fått något skumt att äta:( Har sökt igenom min data några gånger..får inte bort min mörk tonade skärmbild som jag har fått av något..sen slår min antivirus av..o sen på..knäpp! annars underbar onsdag..



Nytt wii spel, man kan dansa salsa tex..svårt men kul!


Väla köpcentrum utanför Helsingborg


Idol live turné - Lund på lördag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/