Fredagsmyyyys..

2011-02-11 @ 17:32:49

Kvällis! nu luktar de fredag:)) Så de är dax för Fredagsmyyyyys...med Let´s dance ikväll♥  Blir lite god mat och godis (popcorn kanske) och läsk till Let´s dance sen, har tyvärr inte hunnit baka något gott till idag - har suttit i Photoshop med min bilder. Men imorgon blir de hjärte tema, så cupcakes!♥ Kanske lite fin dukning med rosor också..Men hur ska jag hinna?! måste upp till Väla fotolabb..



Jag - Sommaren 2010

Var uppe tidigt idag - för jag skulle göra min bästis sällskap i stan, men det blev inte så...men fick en lång härlig fredag. Kanske var bra, för att hinna göra klart mina Photoshop bilder. Men har en bild kvar..men fick ett annat problem..ingen färg i skrivaren nu igen...blir man tokigt eller vad! Så måste upp till Väla fotolabb och skriva ut, kostar 30:- för ett A4 men det får jag ta..dom kommer bli så snygga! Och jag behöver också olika ramar till dom..råga på allt, vill jag göra Alla hjärtans dag cupcakes + dukning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/