Eric vs Danny

2011-02-28 @ 19:49:22
Hello! Måndag igen..helgen går för fort..fick man reda på praktiken idag eller!? Nää inte direkt..men på onsdag ska vi gå igenom förslaget om praktik. "så ledig denna veckan också" kan man väl säga. Så starta praktiken tisdag nästa vecka om jag förstod de rätt. Fortsatte på min säljpärm också...vi gick igenom marknadservice...hur butiker säljer sig på tex. mässor. Min loga till mitt företag ligger nu uppe på min Da sida: http://tezzan83.deviantart.com/art/Chic-logotype-199074928 Kolla gärna!

Annars spelas de nu Mello låtar för fullt!!!:)) Och högt! Eric Saade♥ ligger 2:a på iTunes nu, går han om....Danny♥ som fortfarande ligger 1:a! och han är veckans hitvarning på rixfm med "In the club" weee!! tänkte om han skulle bli de, jag hade rätt! Hoppas dom kommer in på rix topp 6 snart också:) Två underbara killar som ligger i toppen! 12 dagar kvar till finalen i Globen, önskade att man kunde vara där då:) men får bli hemma och högt framför tv:en. Har inte råd, både resan och boende. Men ska se Danny och killarna den 27 Mars:D 2 veckor efter Globen!


Eric vs Danny - 12 dagar kvar!!!


E.M.D konsert den 27 mars i Helsingborg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/