Wonderful Friday♥

2011-02-25 @ 17:25:55
Fredag och helgen är här! Hoppas alla får en underbar helg:) lön och allt.

Men jag får nog hålla i mina pengar:( på grund av att jag inte får så mycket pengar nu, när jag studerar. Helt sjukt! kommer bli svårt..för jag är så shopping galen! Men...

det är ju underbara fredag♥ och med de förhandsbokade jag Dannys♥ nya album (var inte så dyr) som släpps 11 mars:D Som trillar ner i brevlådan dagen innan Mello finalen♥ Nice:)  Man fick den signerad av honom också! grymt♥

  STORT GRATTIS TILL DANNY!!!♥ som fyller 25 år idag också!


Har annars bara mysat här hemma med min systerdotter som har haft sportlov hela veckan här! Vi bakade kladdkaksmuffins<3 Så det blir Fredagsmys ikväll i soffan..kolla på Let´s dance<3 där det blir Tango/Jive ikväll och Vampire Diaries<3 som man bara älskar!!!



Det blir Tango och Jive ikväll, tycker inte denna säsongen är lika bra..och många bra har åkt redan.
Men håller på Alexander Rybak och Malin Johansson nu.


 Ikväll är det dags igen!:D  kl. 20.00 på TV6...Love love love..man kan bara älska denna serie

Elena är i fara igen! i det 9:e avsnittet,  när hon söker sanningen om Katherines förflutna och får svar på hur hennes egen framtid kommer att se ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/