En vecka kvar...

2011-01-31 @ 15:22:30
Nästa vecka på börjar jag min utbildning inom butikspersonal, vet fortfarade inte om jag ska köpa boken praktisk marknadsföring A. Har lånat den gamla på bibblan ju, men lite äldre bilder och text. Och att jag vet inte om jag får csn än, på mina sidor står det att "min ansökan kräver ytterligare utredning, beslutet kan därför dröja." Bara för jag hade bara 2 veckor kvar på gymnasienivå.

Hoppas jag verkligen får csn, håller tummarna. För jag behöver verkligen denna utbildningen för jag har en bättre chans att komma ut på arbetsmarknaden. Men vill arbetsförmedlingen hjälpa..nej!..trodde dom skulle hjälpa en att komma ut på arbetsmaknaden..så jag måste få från csn annars får jag inte något alls. Denna utbildningen (som ändå är en kurs så man kommer ut på arbetsmaknaden) var inte uppköpt av AF så man får inte pengar från dom och försäkringskassan. 

Vill också köpa lite mer saker till utbildningen som rosa pennfodral, pennor och plånbok. Kanske i Hello kitty stil, hon så söt<3  eller bara i rosa.





Kommentarer
Postat av: Nora

snälla berätta för mig vad detta är för utbildning och var du hitta den och hur man söker till den !!!

2011-04-13 @ 23:11:14
Postat av: Nora

jag vet inte om mitt inlägg kom fram men snälla berätta vilken kurs det är och hur man söker dit, vill så gärna gå en sådan kurs men hittar inga hjälp mig :(

2011-04-13 @ 23:23:10
Postat av: Anonym

mjao

2011-04-14 @ 18:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/