Danny♥ - The Club Show

2011-06-06 @ 13:34:13
Men hej! vad roligt att du ville läsa min blogg idag!

Det blev Eslöv stadsfes i lördags (jag!! gjorde allt för att komma dit, frågade till och med min systerdotter) för självaste Danny Saucedo stod på scenen:)♥  Hon var så där först men jag vet att hon gillade de;)) för nu har hon Danny på skrivbordet i datan..hehe..Skulle blogga igår om de men hann inte lägga upp mina bilder, vill redigera mina bilder och sätta mitt namn och Copright(C) på dom. Det känns att jag vill ha det nu för tiden. Kommer fler bilder under dagen..för jag sätter på mitt vattenmärke tar lite tid!

Men Shit! vad Danny♥ är grym!!! And damn hot!!!! Showen var awesome:) Han rockade fett på scenen:D Toppen kväll Best ever♥ ett minne för livet..hehe..han kollade in i min kamera också:)) Men han tyckte vi var varma, för han slängde vatten på oss och han gjorde de inte lite gånger..hehe..det var snarare han som svettades som tusan! men vilken upplevelse de var, stod längst fram också men på höger sida och det är inte ofta man står där...tur jag åkte dit:)) he is amazing!  Autograf då? hann inte för man blev hämtad..men kommer säker fler gånger:) det var as lång kö också!








Underbart leende<3


Danny<3 Best ever! Damn hot♥ he looked straight into the camera:)) getting hot in here ...


Danny kommenterar på Bilddagboken:) http://dayviews.com Yeah!:D Skåne rocks!!! love<3


Danny´s dance cramping:))










"If only you" love<3 the light!





Amazing Show!♥ Eslöv festival 4 Juni 2011


Lite dåligt ljud men står vid högtalarna på sidan...dom har såå mycket bas!!! Men en riktig Danny Show!
Kolla gärna in min Youtube sida på: http://www.youtube.com/user/Tezzy83?feature=mhee









"I'm in love with a lover" love that smile!:)

Kommentarer
Postat av: Katta

GRYM KONSERT!!!

2011-06-06 @ 16:22:00
Postat av: Lena

Fina bilder och Dannys konsert är helt jävla awsome! Var Matte och Erik med på denna också? Dom var nämligen med i Stockholm och körde EMD medley. Tänkte om dom gör det på varje konsert.

2011-06-07 @ 16:01:59
URL: http://lcfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/