Anywhere Is Paradise♥

2011-03-20 @ 12:41:02
Sköna söndag! Och en underbar slapp vår helg:) där man får göra vad som helst och de jag inte hinner på veckorna längre...

Taggar som f-n till E.M.D♥ om en vecka:)) Kommer ladda upp bilder på grabbarna hela veckan på www.bilddagboken.se där bland annat Danny♥ bloggar:D också. Så mycket pepp från honom...Och jag spelade deras låtar samtidigt man satt med min nya blogg header i underbara Photoshop. Hittade mycket tips till ny header på http://candis.se/category/design-photoshoptips.html där hon skriver om att leta efter scrapbooking sen göra en header på de:) Jag letade på www.deviantart.com istället för google...hittade jättemycket:) Vet inte om jag ska ha den så här..få se..men så här blev den:


Vad tycks om min nya header?! men inte klar än..


Fina<3 Finns i Helsingborg om 7 dagar:D Helt sjukt! men ska bli fett nice:)


Snygging♥

Saknade Mello igår kväll på något konstigt sätt^_^ Bara 55 dagar kvar till Eurovison song contest 2011 och då smäller de!!! Har inte hört något om hans glasbur om han får ha den med eller inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/