E.M.D - Best konsert ever!♥

2011-03-28 @ 19:30:36

E.M.D konserthus turné 2011 den 27 mars i Helsingborg. Vill se E.M.D♥ igen:) Best konsert ever^_^..kommer aldrig att glömma den kvällen!!! E.M.D ägde!! dom är helt underbara♥ och de var helt underbart att se Danny♥ live:)) han e grym! Blev mycket skrik från oss som Danny härmade: - rena djunglen här! och skratt med grabbarna...när dom knapp kunde sjunga efter Danny´s påhitt med oss. Erik: - Vi försöker få lite stämning här, Danny!

När Danny skulle sjung kunde inte sätta den höga tonen i "In the club" han hade skrivit på bilddagboken att han hade röstproblem men han var grym ändå:) Grabbarna hjäpte honom;) också lite...till slut blev de ett bra avslut med ett lugnare tempo..

Se video live på min youtube sida: http://www.youtube.com/user/Tezzy83?feature=mhum det kommer flera..








Danny har så härligt leende:) Finaste<3




Hej Snygging!!! Dom musklerna alltså *dregel, när han tog av den röda AS GRYMMA jackan när han skulle sjunga "In the club":D

Men när vi kom till Helsingborgs konserthus!! Innan konserten såg jag och min systerdotter Danny♥ på 2 meter avstånd, det var en härlig känsla men han pratade i telefon:) Han sprang lite hit och dit..


Suck..då kom tråkiga måndag, kunde inte sova direkt igår kväll...så trött som tusan!!! pågrund av konserten och D dagen med prov idag också hjälp! Kommer inte gå när man har E.M.D♥ i huvudet..Men jag tror de gick ganska bra ändå..många frågor..dom tog aldrig slut. Till slut: Nää..nu går jag efter 2 timmar..
Efter de blev de lite slapp timmar...praktik dax imorgon igen, vill inte imorgon:( Men härligt att sommaren♥ är på väg..och 3 veckor till påsken^_^ Ledig lite;))


Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Fina bilder!

2011-03-28 @ 20:46:32
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/