Busy days

2011-03-24 @ 20:05:59
Hello! Har fullt upp dessa dagar med plugg och praktik men praktiken idag gick fort. Jag fick sätta upp tavlor, så mitt estetiska sinne och design biten kom in lite idag. Och jag går och kollar på snygga cupcakes saker hela tiden som dom har där. Så snygga!! Köpa något imorgon tänkte jag. Men på lunchen hittade jag lite nya kläder och en present till bästa vännen:)

En liten Looki bild hur min praktik plats ser ut (satt på golvet och monterade möbler):


Yeah! Fredag imorgon och 3 dagar kvar till E.M.D´s♥ turné i Helsingborg:)) Längtar sjukt mycket nu alltså...Ikväll har dom Turné Premiär i Västerås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/