Happy lovely days!♥

2011-03-26 @ 15:48:47
Glad helg på er! Och härliga lördag♥ hela dagen^_^ 

Igår var det underbara fredag och Våffeldagen, så det blev lite fredagsmys med supergoda våfflor Pst! Ska nog göra våfflor ikväll igen^_^ och så blev de finalen i Let´s Dance 2011.  Och Jessica vann Let´s dance 2011. Men inget slår första säsongen 2006 när Måns<3 vann. Och vem kan glömma Mattias<3 i E.M.D som vann 2010!!! Har idag planerat lite inför imorgon Pst igen! glöm inte att ställa om klockan..nu blir det sommartid en timme fram:)), senare ikväll blir det väl familjemiddag och kanske vännen kommer över hon har inte fått sin present än. Hon fyllde år i måndag:D







Denna härliga "söta" Cupcake skål köpte jag igår också. Finns på Härliga Hem<3 Bara för jag praktiserar där fick jag lite rabratt:D Grymt<3 Finns så mycket annat där som jag hade viljat ha!! men dyrt..Brickan kommer också där ifrån:)

Sjukt nära nu!!! Fjärilar i magenXD Imorgon blir de en härlig show med grabbarna i E.M.D<3 Ska bli underbart att se dom i Helsingborg^_^ Hur Sjukt är inte de!!!

Biljetter Check!
Kamera Check!
Pengar Check!
Kläder Check!
Dit och hem Check!
Frissa Får kolla över de!
hmm..något annat?..



Detta vill man ju inte missa:D Hot! Damon♥ Självklart är det Vampire Diaries^_^ På fredagar kl.20.00 TV6. Helt underbart Vampire Diaries♥ avsnitt igår med låten "Only One" som är så grym♥ Vill bara se mera!!! Kan Damon någonsin få Elena?! Kär i en tjej som han inte kan få...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/