Looki a strike!

2011-03-02 @ 20:07:12
Hej, hej! Today is a good day:) Och redan onsdag...

Men det härliga idag var att jag fick praktikHärliga hem i Hyllinge. Ska kontakta dom på fredag, prata om när jag ska börja m.m. Heminredning here a came! love<3 Det knäppa är att jag var på samma ställe för ett tag sen, på jobb intervju, men blev inget. Och nu ska jag ha praktik där!:)

Vi hade lite data time! Och vi skulle få reda på praktikplatser..vi är 20 pers!..många fick livsmedel affär, skor affär och elgigtanen men jag fick på Härliga hem - heminredning. YES! mycket glad över...Om allt är som det ska börjar jag på tisdag nästa vecka. Så nu är man "ledig" i fyra dagar. Vi pratade också idag om hur man tar hand om kunden efter köpet, om man ångrar sig eller är missnöjd. Och om butikerna har öppetköp eller inte. Min säljpärm rycker nu...fullt av bilder och text, den kommer bli super:)

Vår lärare berättade om en kund som hade köpt en kamera och hade öppetköp, kom tillbaka efter 29 dagar och lämnade tillbaks den. Ville ha en ny! sjukt!



Bara älskar inredning och den nya stilen jag har hittat - Shabby Chic


 10 dagar kvar!!!! längtar<3 Och Eric Saade (HOT!) utmanade på Rix topp 6 med "Popular" och kom in på en 5:e plats!!! hoppas han blir 1:a imorgon för han ligger 1:a nu på iTunes<3

Eric vs Danny för dom slåss om iTunes toppen:D dom är fantastiska!♥ Hur ska man kunna välja?!

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Fina bilder! :)

2011-03-02 @ 21:58:58
URL: http://lenasplanet.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej allt bra?:)

Just nu har jag en tävling på bloggen ddär du har chans att kamma hem en lyxig hårinpackning från shemenamour.se som är värd 249kr! om du vill delta är det bara att kika bloggen:)

2011-03-03 @ 13:46:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/