Must have♥

2011-03-09 @ 20:39:53
Okej..denna designen gillade jag:D Tack www.bloggdesign.nu och http://www.devinia.se/design/ Måste göra om min header i photoshop nu också, och all statistik och info om mig har försvunnit. Så de måste in igen...
Kanske gör om den lite till..få se:) Jag vill gärna den ska se ut, den jag är..Men hennes länk är ju kvar till hennes design från början.

Men var tog våren♥ vägen idag?! regn och blött..men det är plusgrader iallafall:D wohoo...4 jobb hittade idag också, de är mest design jobb jag hittade *glad* men också butikssäljare...


Pass på! 3 dagar kvar♥ till mello!!! åh..kan de inte bli fredag också nu..för då släpper Danny sitt album. Får hem den signerat♥ Hur sjukt e inte de:))


hehe..har nu en mello dukning på gång med Dannys Mello-wrap-recept:) Såg en blogg där hon hade dukat upp till mello middag, så jag tänkte låna idén till den stora finalen på lördag. Och E.M.D kör sin reklam på radio om Santa maria så jag gick in och kollade..åh hittade Danny´s mello recept:) Perfekt...kan de bli lördag snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/