Eric Saade♥ till final i ESC 2011

2011-05-14 @ 00:40:23
Eric Saade Fever!!! hela dagen lång....


A thriller...can´t wait!

Shit!!! De var nära!!! rysare in i de sista i semi2 ESC 2011 hjärtat i halsen.... Men yeeeeesss!!!! är super glad att Eric Saade♥ gick till final i ESC 2011!!:D imorgon smäller de igen (idag och kollar på klockan, vid denna tiden har någon vunnit)!!! Go Sweden!!!!!  Nu gäller de för Eric Saade<3 att ge 110% hoppas Sverige vinner Eurovision Song Contest 2011! Hoppas att han vinner!!:D han är värd de♥ han äger på scenen!!! Kommer va skit nervöööös, bara allt funkar som de ska också med show..

Och det blir nog att jag bakar lite Sverige Muffins till finalen, gul och blå muffins glasyr som jag gör med florsocker, äggvita och karamellfärg. Hade kunnit göra mera men har varit så upptagen med min överraskning till min systerdotter som fyller 13 år om 2 veckor!!!:D Och samtidigt har man jobbat och pluggat...



Lovely and wonderful smile♥ Eric Saade♥ crushes the glass and hearts:D Go Sweden!!!!! He is so awesome:))



Underbara Mello-tvåan Danny<3 delar ut Sverige´s röster i ESC 2011 finalen!!:D Kanske är det han som fångar Europa detta året som Eric Saade gjorde;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/