Ge aldrig upp

2011-05-04 @ 18:53:34

Min utbildning "butikspersonal" är snart slut betygen ska sättas den 8 juni...så massa prov och arbete ska göras. här är lite..prov 18 maj, arbete in 25 maj och hemtenta 5 juni..puh! samtidigt har man praktik på Härliga hem:)  tre och en halv vecka kvar där. Får jag inte fast jobb eller extra jobb där har jag fått massor av jobberfarenhet inom inredning/möbler och lager uppackning.

Så jag söker fortfarande jobb men hittade ett grafisk designer jobb som hade varit så roligt att jobba med lite av mitt "dröm jobb", har en stor passion för design. Sitter ibland annat i Photoshop med formgivning, webbdesign, layout och mycket mera. Men gör mest fotomanipulationer av olika bilder. Så lätt att jag sökte till de jobbet..vill så gärna ha ett jobb nu! och ett eget härligt ställe att inreda:)

Och vad gjorde man idag..jo...gick in på hemnet www.hemnet.com och kollade lite, så snygga ställen som en tvårumslägenhet med takvåningskänsla i Helsingborg ..men utan pengar går de inte:(

Kolla mina bilder på http://thezzans.artworkfolio.com/


Summer 2010 forever<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/