Min blogg fyller 1 år!

2011-05-24 @ 20:02:10
Hejsvis! Helt galet att ett år har gått sen jag började blogga:)) Fick ett tips förra året att börja blogga för att få ett jobb lättare..så det blev en söka jobb blogg först men den gick senare över till "My <3 life" mina intressen som grafisk designer, musik, inredning och blandat vad som händer i mitt liv.

Har så galet mycket att göra också, min sockersöta systerdotter<3 fyller 13 år i helgen. Så fullfart med att planera festen som är på lördag kommer bli super! hoppas på bra väder men ser dåligt ut:( Men hoppas vi kan vara i uterummet ändå..Sen är det skola/praktik men sista hela veckan nästa onsdag ledig och en vecka fram. Härligt:) Projekt in imorgon med redovisning och sist men inte minst hemtenta in den 3 Juni...nää jag har inte alls något att göra! Betygen sätts 8 Juni sen avslutning och får se vad som händer om jag får något jobb/extra jobb från min praktikplats där jag har varit sen 17 mars.

Min nya fotomanipulation i Photoshop "Selene - masquerade" är klar. Passade bra att min blogg blir 1 år och en ny fotomanipulation bild som jag älskar att göra. Den blev grym!:)) Se vilka bilder jag har använt att skapa den på min DA konst sida: http://tezzan83.deviantart.com/art/Selene-Masquerade-209860272



"We're both in this masquerade, What can I do to see you. The girl behind the mask, Our love was just a masquerade...I wanna get to know you. The girl behind the mask"

Eric Saade - Masquerade




Kommentarer
Postat av: Nicke

har en bloggtävling på min blogg gissa vilken stad jag ska resa till den som gissa rätt kommer jag länka på min blogg :) har över 500 läsare varje dag :)

2011-06-05 @ 21:45:21
URL: http://nickeeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/