Cooler than ice

2012-02-01 @ 16:07:02
Äntligen en ny månad som stavas Februari ett steg närmare våren...men kylan har taget greppet om Sverige:/ Is it cooler than ice!! brrr...och segt är det att komma upp på morgon på grund av mörkret, så trött på vintern...Zzzz...längtar som tusan till våren och sommaren!!!! Solljus, grönt och blommor kom igen nu! Vill kunna gått utan jag känner mig som en packåsna och fryser häcken av sig med stor halsduk och vinterjacka. Istället en lätt jeansjacka med snygga Converse skor till.

Men idag var det min sista långa dag, imorgon slutar jag till lunch!:) Skönt sen ledig fredag och HELG! Då börjar också Melodifestivalen!! Äntligen:D Imorgon och på fredag fortsätter jag på min Photoshop bild som heter Disire som jag gör till Alla hjärtans dag bild till en tävling på DeviantART. Bara älskar Photoshop<3 Har så mycket jag hade velat göra!;) Vet inte om jag hinner. Nästa bild måste jag göra till Melodifestivalen och finaste Danny som fyller år den 25 feb och ska tävla samma dag:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/