::2012::

2012-01-04 @ 20:44:30
De skulle vara förbjudet att gå ut i storm!:O blåser som tusan så här början av året men ingen snö i Skåne...så gillar inte detta gråa ruggiga vädret ta mig till värmen^^ Okej visst;) det är bara så där 113 dagar kvar!!!:O Så äntligen!:) blev nytt pass idag efter 10 år är inte ett dugg lik på detXD Mitt gamla går ut i juni och var tvungen ta det redan i januari (och roligt med nytt) för regler för nytt pass för att åka utomlands. Nu har man lite trettondags ledigt, härligt! Kommer bli mycket mys hemma och kanske ta bort lite av julen, vill ha tillbaka min ljusa inredning i lantligt romantiskt med vitt och grått:) Och längtar så till våren och ljuset....

Äntligen!!!:D NU har Robin släppt sina Idol låtar också! Så underbart att höra hans grymma röst:) så sjukt bra!<3 På tal om de har Sverige´s nya musik program premiär The Voice Sverige, tänkte ge det en chans!^^ På grund av tv4´s nya satsning börjar inte Let´s Dance förrän i mars:O


Min kommande fotomanipulation bild här nedanför:) ♥ Love Photoshop♥ best program ever Men min "Angel" bild har ändrats lite men min ängel är fortfarande i fokus. Den är bara halv färdig så den kommer bli bättre. Och bli super! Kommer skriva mera om den på min andra design blogg http://tdesignstudio.blogg.se/ senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/