ERIC SAADE POP EXPLOSION CONCERT 2012 - Helsingborg 30/3 -12♥

2012-03-31 @ 23:15:08
Breathtaking PERFECT wonderful♥ Crazy awesome Pop Explosion show!:D Shit!!!:D Pop Explosion Concert 2012 så jävlar sjukt bra!!! Grattis Fia!:) Så glad för din skull!:D Våran lyckliga Sophia "Fia" från Helsingborg blev "Break of dawn" tjejen som fick gå upp på scenen med Eric! Bara DE E FIA!!:O fattar inte att han tog upp henne...Grym kväll jag sent glömmer! Vill tillbaks, vill ha mera!...Sjukt magiskt igår!!! As coola effekter med digital teknik och ljus! finns inte ord...Big love♥ 30/3 -12 Helsingborg Forever in my heart♥

So beautiful♥ Thanks for your beautiful words and awesome show in Helsingborg I'm Nothing Without You! Min underbara Canon kamera var med mig och tog grymma bilder;) Så glad jag köpte den!:D Här kommer nästan 50 bilder och video:)

Bild från HD

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej! Sjukt fina bilder, själv ska jag till Örebro den 12/4 och jag fotar med en Canon EOS 1100D med ett 18-55 standard objektiv, så jag tänkte fråga dig om du hade VIP och om du tror att det blir bra bilder med min kamera och vad din kamera heter?

hehe oj det vart lite långt men skitsamma :) Tacksam för svar! Kram.

2012-04-01 @ 17:31:43
URL: http://maarinas.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Tack så jättemycket:) Fantastisk show!!!:D Jag hade inte vip men en super bra telezoom 55-200 mm min älskade Canon EOS 500D Bara älskar mina bilder! Om du har vip blir dom nog super med vanlig zoom men kör inte med blixt bara..

2012-04-01 @ 19:38:15
Postat av: Marina

Hej det är jag igen!;)

Jag såg att man inte fick ha systemkamera på pop explosion, men hur kunde du ha det då? Förlåt om jag är lite jobbig men jag tänkte passa på och fråga dig som har varit och sett det redan! :)

2012-04-02 @ 18:15:57
URL: http://maarinas.blogg.se/
Postat av: ~ L I N N ~

Hoppas du får en awesome kväll ! :-D

2012-05-05 @ 18:09:18
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-27 @ 09:46:38
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/