Melodifestivalen 2012 över - Grattis till...

2012-03-11 @ 01:30:45
Loreen! Grym låt;) fick verkligen rysningar första gången jag hörde den, så måste erkänna att den är sjukt bra men efter 20 -30 lyssnade blir den tråkig på något sätt... Hoppas det går hem i Europa fast jag hade hellre sett Danny med hans fantastiska grymma show och en låt som man inte kan sluta lyssna på i Baku. Så jävlar surt....att Danny kom 2:a igen:( Han kommer nog inte ställa upp igen! som är så synd:/ Nu vill Loreen ändra på sin scenshow!:O Wtf! Hon vinner och nu vill redan ändra på saker, som sagt hon är en annorlunda liten figur^^ Hon vann på hälften av hennes konstiga yoga dans!



All kärlek till dessa underbara killar!:)♥ Fantastisk show ikväll av finaste Danny!;) så nära, men vinnaren i mitt hjärta♥ I love u♥ you´re Amazing! wow! nu över 50 000 fans på Facebook! All kärlek till Danny boy <3 sjukt stolt men känner mig ledsen hur besviken han är:/  Men Wow! Eric Saade´s show nummer så grym på ca 3 min!!!!:)♥ ser verkligen fram emot Pop explosion show! mindre än 3 veckor:O kommer bli grymt:)♥
Danny skippar efterfesten! -Jag är skitbesviken. Helt ärligt. Jättebesviken. Vad fan ska jag festa för, säger han till Nöjesbladet.Men samtidigt säger att Loreen skötte sig snyggt. Skötte sig jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/